„Najwyższe wpłaty na fundusz Rady Rodziców” – Regulamin konkursu
Regulamin konkursu:
1. Konkurs skierowany jest do wszystkich Uczniów Szkoły Podstawowej ich Rodziców i Opiekunów.
2. Do konkursu przystępują poszczególne klasy wpłacając pieniądze.
3. Celem konkursu jest zachęcenie Rodziców i Uczniów do przekazywania dobrowolnych wpłat na fundusz Rady Rodziców oraz ewidencja wszystkich środków wpłacanych przez Rodziców na potrzeby poszczególnych klas i szkoły.
4. Konkurs polega na zebraniu w poszczególnych klasach środków pieniężnych i przekazanie ich na fundusz Rady Rodziców. Ocenie będzie podlegać kwota zebranych środków wyliczona na jednego ucznia w danej klasie (suma wpłat/liczbę uczniów w klasie) oraz ilość wpłat w stosunku do liczby uczniów.
5. Wpłat można dokonywać w następujący sposób:
– przelewem na konto bankowe Rady Rodziców
6. Konkurs trwa od 01 września 2022 r. do 1 czerwca 2023 r.
7. Nagrodą w konkursie są środki pieniężne, które klasa może przeznaczyć na cele klasowe, np. wyjazd do kina lub teatru, dofinansowanie wycieczki itp.
8. Nagrodę otrzyma klasa, która zbierze najwięcej środków w przeliczeniu na jednego ucznia. Rada Rodziców może przyznać wyróżnienie dla klas, które będą miały największą frekwencję wpłat.
9. Wysokość przyznanej nagrody ustalana jest przez Radę Rodziców w zależności od dostępnych środków finansowych w danym roku szkolnym.
Zachęcam do udziału w konkursie
Przewodniczący Rady Rodziców
Przemysław Zieliński